33 Yorum “Erdek Pansiyonlar

1. Eren Kızıltepe dedi ki:

Merhaba arkadaşlar siteniz hayırlı olsun…Temmuz’da erdekteyiz kısmetse…

2. gül önder dedi ki:

erdekde kalabileceğimiz merkeze yakın veya yürüme mesafesinde kalabileceğim pansiyonları ve ücretleri hakkında bilgi almak istiyoruz 4 kişiyiz kişi başı yatak ücretlerini bildirirseniz çok seviniz

not:ünv öğrencisiyiz ucuz temiz ve güzel sorun yaşamayacağımız yatak hesaplı pansiyon arıyoruz:)

3. admin dedi ki:

Merhaba, Öncelikle erdekte kamplar yolu üzerinden veya merkezden itibaren sahil şeridini takip ettiğinizde başlayan kumsal ve onu takip eden yol üzerinde sınırlı sayıda pansiyon bulabilirsiniz. Onun dışındakiler genelde ya motel veya otel olarak hizmet vermektedir.

4. bora ates dedi ki:

Merhaba,18 yaşından küçüğüm gece kalabilecek bir pansiyon ya da otel arıyorum.. Mümkünse ocaklarda olmasın. Ardından ailemle kalmayı düşünüyorum. Yalnız olarak 2 gün 1 gece kalacağım. yardım ederseniz sevinirm…

5. simgeer dedi ki:

öğrenciyseniz erdeğe gelin deniz boyunca birsürü teyze göreceksiniz evlerinin bir odasını kiralıyorlar pazarlık yapın mutlaka gün sayısı arttıkça düşerler dışarıda yiyip içersiniz pahalı değildir

6. tamer dedi ki:

erdekte pansiyonlar çok uygundur ama yeme içme için uğraşmak gerekiyor.

7. oguzkara dedi ki:

limana yakın pansiyon arıyorum. yada simgeerin dediği gibi oda kiralasam da olur. 3 gece kalacağım. öğrenci işi kalabileceğim pansiyon tavsiye eder misiniz? telefonu olursa da ararım hemen.

8. asiye mutlu dedi ki:

bayramda tatil yapmak için erdekde pansiyon arıyorum yardımcı olursanız sevinirim

9. BÜLENT dedi ki:

MERHABALAR RAMAZAN BAYRAMINDA 4 GÜN OCAKLARDA KONAKLAMAK İSTİYORUM PANSİYONLAR
    DA YER VARMI ACABA 2 YRTİŞKİN İKİ KÜÇÜK ÇOCUK

10. Barış dedi ki:

biz 17 yasında 4 arkadasız 2 veya 3 gece fıyata bağlı olarak kalmayı dusunuyoruz nasıl bır yerde kalabılırz bı yer bulabılırmıyız

11. Emine dedi ki:

Her yaz olduğu gibi bu yazda Erdek Turanköy’deki Mehmet amca ve Hayrünisa teyzenin denize sıfır harika pansiyonunda kaldık. Sağolsunlar her yıl yerimizi ayırıyorlar. O kadar iyiler ki herşeyimizle ilgileniyorlar. Yanyana küçük ve şirin aynı zamanda kullanışlı 2 daireleri var. Orada çoluk çocuk rahatça tatil yapabiliyoruz. Bazen yandaki daireyi arkadaşlar tutuyor o zaman 2 aile birden yanyana 2 dairede kaldığımız da oluyor. Çok güzel temiz ferah. Mehmet amcanın telefonunu isteyenler için yazayım. 05345689545. Denizi zaten bambaşka oranın. Kahvaltı, yemek ve balık yiyebileceğiniz yerler de var. Çok sakin bir yer, bizim pansiyonun manzarası açık direk önünüzde deniz var, biz çok memnununuz. Allah razı olsun diyoruz her seferinde. Şiddetle tavsiye ederim. Kafa dinlemek, iş stresinden arınıp güzel bir tatil için bence kaçırmayın derim. Sevgiler.

12. Murat dedi ki:

Erdek’te pansiyon arayan arkadaşlara ücretsiz şekilde pansiyon bulunur.Denize ve merkeze yakın bir çok seçenek ve full eşyalı daire olarak verilmektedir. Uygun fiyat seçeneklerimiz vardır.

13. dilek dedi ki:

Şahinler pansiyon diye bir yer varmı?

14. Sinan AYDIN dedi ki:

31 ağustos – 6 eylül arası ailemle birlikte kalabileceğim temiz, nezih, denize yakın bir pansiyon arıyorum. Eşim ve 2 kızımla beraber geleceğiz. Kızlarımın biri 7 diğeri 3 yaşında. Tesis özellikleri, fotoğraf ve fiyat bilgileri ile dönüşlerinizi bekliyorum. sinanmemoglu@mynet.com adresine maillerinizi bekliyorum. Saygılar

15. mehmet alkan dedi ki:

ERDEK KAMPLAR BÖLGESİNDE AGRİGENTO OTEL ARKASINDA DENİZE 100 METRE UZAKLIKTA BAHÇE İÇERİSİNDE DUBLEX, GÜNLÜK, HAFTALIK VEYA AYLIK.

16. zeyna dedi ki:

Arife gunu dahil iki gun kala bilecegimiz yer ariyoruz 3kisiyiz yardimci olursaniz

17. Melih dedi ki:

15 ağustostan sonra 7-10 arası konakliyabileceğim pansiyon arıyorum tek kişiyim mail atabilirsiniz , fbhurkan_melih@hotmail.com

18. gulfer çetin dedi ki:

ERDEKTE 3 KİŞİLİK AİLE OLARAK KALABİLECEMİZ UCUZ YE BULAMİLİRMİSİNİZ 1. 8EYLUL ARASI

19. öner tetiker dedi ki:

erdekte merkezde yazlığım var pansyon olarak veriyorum. oda oda değil.
    direk daireyi vereceğim 3 oda 1 salon her oda yatak mevcut. ilgilenenler onertetiker@hotmail.com mail adresime mail atabilirler

20. Gülşah dedi ki:

Ramazan bayrami tatilinde 5 günluk 1 aile icin kiralik ev pansiyon tarzi bir yer ariyoruz yardimci olurmusunuz

21. burcu cavlun dedi ki:

merhaba 3 aile temmuz 7 giriş 9 temmuz çıkış düşünüyoruz fiyat alabilir miyiz?